Analýza možností prodeje webových her
Analysis of sales opportunities web games
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Križek Petr
Vedoucí práce
Dobiáš Martin
Oponent práce
Vávrová Věra
Studijní obor
Manažerská informatikaStudijní program
Softwarové technologie a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem práce je určit vhodný obchodní model pro malé nebo neznámé vývojáře a zodpovědět otázku, zda bude daný model v konkrétním případě ziskový. Teoretická část pojednává o rozdělení webových her do kategorií podle technologií, dále je věnována pozornost jednotlivým obchodním modelům a jejich srovnání. Praktická část práce se zabývá analýzou zákazníka a konkurence a projektem vlastní hry. Jako obchodní model byl vybrán model mikrotransakcí a investice do projektu byla hodnocena kladně. The goal of the thesis is to determine suitable business model for small or unknown developers and to answer the question whether the model would be profitable in particular case. The theoretical part of the thesis deals with categorization of web games according to the used technologies. The work also includes the analysis of business models and their comparison. In practical part the analysis of the customer and the competitor were conducted. The rest of the thesis includes author's game project and evaluation of investment's profitability of the project. The microtransaction (free-to-play) model was chosen as business model and the result of evaluation was positive.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13116 [519]