SEO a PPC kanály internetového marketingu
SEO and PPC traffic channels in internet marketing
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Matoulek Matěj
Vedoucí práce
Dobiáš Martin
Oponent práce
Šedek Pavel
Studijní obor
Manažerská informatikaStudijní program
Softwarové technologie a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce SEO a PPC kanály internetového marketingu je rozdělena do dvou částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům o internetovém marketingu, jeho specificích, součástech, historii, jeho vyhodnocování a technologii cookies se kterou velmi úzce souvisí. Dále se pak podrobněji věnuje kanálům SEO a PPC, jejich popisu, využití a možnostech optimalizace. Práce se věnuje i tomu, jak vyhledávače fungují, jaký je jejich tržní podíl nebo jaké záludnosti mohou uživatele potkat při vyhodnocování internetových marketingových kampaní pomocí analytických nástrojů. Zmiňuje i nástroje, které je možné v internetovém marketingu používat. Druhá část se pak věnuje analýze stavu internetového marketingu v menším hotelu, návrhu jeho optimalizace, analýze výsledků optimalizace a jejích dopadů na marketingové výdaje. Bachelor thesis SEO and PPC channels in internet marketing is divided into two parts. First is concentrated on theoretical knowledge about internet marketing, its specifics, parts, history, evaluation and technology cookies which is closely connected with internet marketing. Furthermore its about SEO and PPC channels, its description, usage and opportunities of optimization. This thesis contains also answers to questions like: "How do search engines work?", "How big is their market share?" or "Which problems can user face using analytical tools?". It also talks about tools which can be used in internet marketing. Second part is analysis of how good internet marketing is set in the business of concrete smaller hotel, how can it be improved and how the changes influence marketing spends.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13116 [519]