Zobrazit minimální záznam

Using GPS Traces for Journey Duration Estimates in Transport Networks



dc.contributor.advisorHrnčíř Jan
dc.contributor.authorSlunečko Daniel
dc.date.accessioned2015-05-28T11:59:36Z
dc.date.available2015-05-28T11:59:36Z
dc.identifierKOS-587865375105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/62023
dc.description.abstractTématem této práce je využití GPS záznamů tras pro odhady dojezdových časů v dopravních sítích. Problém přiřazení odpovídající cesty v grafu k danému záznamu GPS trasy je formalizován společně s modelem pro odhady dojezdových časů. Práce popisuje implentaci známeho algoritmu pro přiřazení cesty v grafu k danému záznamu GPS trasy a navrhuje metodu pro vytvoření modelu, který reprezentuje odhady dojezdových časů. Tato navržená metoda byla popsána a implementována. Řešení bylo otestováno s využitím uměle generovaných i realných dat. Pro dva časové úseky byl nad grafem reprezentujícím silniční síť města Prahy vytvořen rychlostní profil. Pro oba časové úseky bylo využito $10000$ generovaných tras. Rovněž byly vytvořeny rychlostní profily na základě různých počtů tras pro Brno, abychom ukázali, jakým způsobem to ovlivní procentuální pokrytí grafu.cze
dc.description.abstractThe topic of this work is using GPS traces for journey duration estimates in transport networks. The GPS traces graph matching problem has been formalized as well as a model for the journey duration estimates. The work describes an implementation of existing GPS traces matching algorithm and proposes a method for journey duration estimates model instantiation. The proposed method for model instantiation has been described and implemented. The solution has been evaluated using generated and real-world data. We have created a speed profile for the graph representing a road network of the Prague city using mappings of $10000$ randomly generated traces for each of the two time intervals it is defined for. We also created instances of speed profile for graph of Brno based on various numbers of generated traces to show how the percentage coverage changes.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectOdhady dojezdových časů; Rychlostní profil; Mapování trascze
dc.titleVyužití GPS záznamů tras pro odhady dojezdových časů v dopravních sítíchcze
dc.titleUsing GPS Traces for Journey Duration Estimates in Transport Networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtolba Michal
theses.degree.disciplineInformatika a počítačové vědycze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam