Zobrazit minimální záznam

Usage of the Lego Mindstorms Robots in Education - Design of the Competition Tasks



dc.contributor.advisorHlinovský Martin
dc.contributor.authorDubovic Jakub
dc.date.accessioned2015-05-28T10:52:21Z
dc.date.available2015-05-28T10:52:21Z
dc.identifierKOS-587864529605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61669
dc.description.abstractTato práce pojednává o využití robotů LEGO Mindstorms při výuce. Součástí práce je seznámení s robotem LEGO Mindstorms, jeho současný stav, hardwarové a softwarové vybavení. Zabývá se také dvěma soutěžními úlohami. První úloha je "Robot přelézající schody". Cílem úlohy je postavit a naprogramovat robota, který v časovém limitu vyleze na co největší počet schodů. Druhá úloha je "Robot prohledávající plochu hracího hřiště a snažící se změnit barvu modulů, které nesvítí požadovanou barvou". Cílem druhé úlohy je v časovém limitu přebarvit co největší počet modulů na požadovanou barvu. Práce obsahuje teoretický i praktický rozbor úloh, jejich pravidla a možné konstrukční i programové řešení. Poslední část práce je věnována webovým stránkám k soutěžním úlohám.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis discusses using LEGO Mindstorms robots for education. The thesis includes the introduction of the LEGO Mindstorms robot, its current state, hardware and software equipment. It also describes two competitive assignments. The first assignment is "Stair climber". The objective of the assignment is to construct and program a robot that will climb the highest possible number of stairs in the time limit. The second assignment is "Robot exploring a playground and trying to change the color of modules emitting light of a different color than the required one". The objective of this assignment is to construct and program a robot that will change the highest possible number of lights to the required color in the time limit. The thesis includes the theoretical and practical analysis of the assignments, their rules and possible design and programming solutions. The last part of the thesis is dedicated to the web pages of the assignments.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectRobot, LEGO, Mindstorms, NXT, schody, změna barvycze
dc.titleVyužití robota LEGO MINDSTORMS ve výuce - návrh soutěžních úlohcze
dc.titleUsage of the Lego Mindstorms Robots in Education - Design of the Competition Taskseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSamek Martin
theses.degree.disciplineRobotikacze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam