Zobrazit minimální záznam

Checkers with Artificial Intelligence



dc.contributor.advisorŠtěpánková Olga
dc.contributor.authorDoležal Matěj
dc.date.accessioned2015-05-28T10:47:26Z
dc.date.available2015-05-28T10:47:26Z
dc.identifierKOS-587864325505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61630
dc.description.abstract1. Zjistěte, jaké základní cíle si kladou aktuálně dostupné programy, které umožňují hrát deskovou hru dáma a využívají umělou inteligenci. 2. Zvažte, jak lze nejlépe využít metody umělé inteligence pro zdokonalení hráčových herních schopností. 3. Implementujte hru dáma s intuitivním ovládáním, které umožňuje hráči následující: Hrát hru z výchozího herního stavu (12+12 herních kamenů), ale také umožňuje nestandartní rozložení herních kamenů. Nastavit čas pro jednotlivá kola. Získat nápovědu pro možné tahy. Načítat a ukládat rozehrané hry. Ovládání hry by mělo umožňovat snadné připojení nestandartních aktuátorů (dodaní ovladačů pro tyto aktuátory však není součástí této práce) 4. Výslednou implementaci otestujte.cze
dc.description.abstract1. Find out how artificial intelligence is used in checkers and draughts implementations currently available. 2. Think of the best possible ways of using artificial intelligence for helping the player to improve his/her skill and performance in the game of checkers. 3. Implement checkers/draughts with intuitive interface that allows player to: Play checkers with all different board setups (default board with 12+12 pieces) including also custom start with specific configuration. Set up time for each round. Provide help for next possible moves. Save and load unfinished game. Game control should be ready for simple utilization of alternative actuators (joystick, stepping carpet etc. - connecting the corresponding drivers is not part of this work). 4. Test the final implementation.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectDáma, Java standalone aplikace, MiniMax, Umělá inteligencecze
dc.titleDáma s umělou inteligencícze
dc.titleCheckers with Artificial Intelligenceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVysloužilová Lenka
theses.degree.disciplineInformatika a počítačové vědycze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam