• Motivace v podniku a faktory ovlivňující motivovanost zaměstnanců 

      Autor: Šiman Martin; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá motivací pracovníků. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé základní pojmy související především s pracovní motivací. Dále je analyzována problematika odměňování v podobě zaměstnaneckých ...
    • Motivace zaměstnanců 

      Autor: Vašák Jakub; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Bakalářská práce se zabývá tvorbou motivačního systému ve vybraném podniku. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o motivaci, stimulaci a pracovní motivaci zaměstnanců v podniku. Dále je zde analyzována problematika ...
    • Motivace zaměstnanců 

      Autor: Štyler Matěj; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-31)
      V této bakalářské práci je věnována pozornost motivaci zaměstnanců a vedoucích pracovníků. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy dané problematiky, dále je v práci popsána pracovní motivace a motivační nástroje. ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Konečný Marek; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce se zabývá motivací, pracovní motivací, potřebami, odvedeným výkonem a odměnou za pracovní výkon. Lidské zdroje a správné zacházení s nimi je v dnešní době nedocenitelnou součástí prosperující společnosti. ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Helmich Daniel; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-09)
      Bakalářská práce je zaměřena na motivaci zaměstnanců v podniku. Cílem této práce je analyzování motivovanosti a angažovanosti zaměstnanců, jejich spokojenosti, vzájemné komunikace, a působení motivačních nástrojů. Práce ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Sklenářová Iveta; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Hlavním tématem této bakalářská práce je motivace zaměstnanců. Cílem je výzkum způsobů a efektivity motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a podrobný rozbor tématu. Na ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Svoboda Jan; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce je zaměřena na motivaci zaměstnanců v podniku. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy motivace, demotivace a pracovní spokojenost. Dále jsou zde uvedeny teorie obecné motivace a teorie pracovní motivace. ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Matoška David; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce se zaměřuje na motivaci zaměstnanců v podniku. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje informace o obecném pojetí motiva-ce, nejznámějších motivačních teoriích, nežádoucí ...
    • Motivace zaměstnanců v podniku 

      Autor: Gecova Nadežda; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na motivaci zaměstnanců ve vybraném podniku. V teoretické části jsou interpretované základní pojmy dané problematiky, dále je rozebrána pracovní motivace a motivační metody. Praktická část ...
    • Motivace, spokojenost a výkonnost zaměstnanců v konkrétním orgánu státní správy 

      Autor: Trojan Ján; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      Tato bakalářská práce se soustředí hlavně na motivaci a spokojenost zaměstnanců na konkrétním úřadu státní správy. Teoretická část práce se na začátku věnuje motivaci z psychologického hlediska, následně popisuje nejznámější ...
    • Mystery shopping 

      Autor: Simeonovová Natálie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Šilhanová Lucie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Mystery shopping - Marketingový výzkum v praxi 

      Autor: Samcová Šárka; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-04-29)
      Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, ...
    • Mystery shopping - metoda strategického marketingu 

      Autor: Fara Martin; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu - Mystery Shopping. Práce shrnuje informace o strategickém marketingu, přibližuje pojem výzkum trhu, speciálně pak metodu Mystery Shopping. V praktické části ...
    • Mystery shopping a jeho využití ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)
      Bakalářská práce zkoumá za pomoci metody mystery shopping hodnocení poskytnutého servisu služeb 5 vybraných značkových prodejen T-mobilu Czech Republic a. s. v Praze. Zaměření bakalářské práce je především na hodnocení ...
    • Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb 

      Autor: Ngo Thuy My; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
    • Mystery Shopping v podniku Muziker 

      Autor: Štantejská Alena; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...
    • Mystery shopping v praxi 

      Autor: Žďárská Nikola; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Tato bakalářská práce na téma Mystery Shopping v praxi, je rozdělena na teoretic-kou a praktickou část. V teoretické části se především zabývám vysvětlením poj-mů strategický marketing, marketingový výzkum, a nakonec ...
    • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

      Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
    • Mystery Shopping zaměřený na oblast automobilového průmyslu 

      Autor: Daniel Cédl; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se věnuje pozorovací metodě Mystery Shopping se zaměřením na oblast automobilového průmyslu. Cílem diplomové práce je zhodnotit a zmapovat kvalitu a úroveň obsluhy zákazníků v oblasti prodeje vozů s ...