Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
- Možnosti řazení:
- Relevance
- Název vzestupně
- Název sestupně
- Autor vzestupně
- Autor sestupně
- Vedoucí vzestupně
- Vedoucí sestupně
- Oponent vzestupně
- Oponent sestupně
- Datum publikování vzestupně
- Datum publikování sestupně
- Datum obhajoby vzestupně
- Datum obhajoby sestupně
- Výsledků na stránku:
- 5
- 10
- 20
- 40
- 60
- 80
- 100
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí, Marketing Communications In The Enterprise Through Social Networks
Drahomíra Šonková; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...
Užitečné odkazy
ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování
Procházet
Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova
Můj účet
Přihlásit seProhlížení
Autor
Drahomíra Šonková (1)
Jirkovská Blanka (1)
Štědroň Bohumír (1)
Klíčové slovo
communication (1)
komunikace (1)
marketing (1)
online communication (1)
online komunikace (1)
social network (1)
sociální síť (1)Zara (1)... zobrazit další