• Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR 

      Autor: Simona Hokrová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...
    • Potenciál robotického lakování v současných podmínkách v českém průmyslu 

      Autor: Thi Thu Thao Nguyen; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem potenciálu technologií robotického lakování v podmínkách českého průmyslu u vybraných stávajících potenciálních zákazníků společnosti GALATEK a.s. Teoretická část představuje ...
    • Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti 

      Autor: Kateřina Kratochvílová; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je pomocí metody Mystery Shopping zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané společnosti, identifikovat případné nedostatky a navrhnout opatření k jejich odstranění. Bakalářská práce je rozdělena ...