• Prožívání stresu na pracovišti v období pandemie Covid 19 

      Autor: Laura Hošpesová; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Šírová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
      Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. Teoretická část práce ve třech kapitolách definuje klíčová témata – pracovní stres a stresory, náročné životní situace, kterou je i pandemie Covid 19, dále pak copingové ...
    • Syndrom vyhoření ve sportovní organizaci 

      Autor: Filip Houška; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Chmielová Dalajková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na syndrom vyhoření ve sportovní organizaci. Teoretická část obsahuje celkovou charakteristiku tohoto syndromu, jeho historii, diagnostiku a propojení s vrcholovým sportem. Praktická část ...
    • Tvorba laboratorních cvičení jako přechod k praktickému uplatnění 

      Autor: Ján Petrik; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Veteška Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      V této bakalářské práci jsem se zabýval návrhem laboratorních úloh pro začínající studenty předmětu počítačové sítě. Při tvorbě jsem kladl důraz na didaktické aspekty, kurikulární dokumenty a výsledky výzkumu. Návrh zaměřuji ...
    • Využití metody Mystery Shopping v průmyslovém podniku 

      Autor: Lucie Jelínková; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu zvanou Mystery Shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu, jeho metodách, technikách, ...
    • Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti 

      Autor: Kateřina Kratochvílová; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je pomocí metody Mystery Shopping zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané společnosti, identifikovat případné nedostatky a navrhnout opatření k jejich odstranění. Bakalářská práce je rozdělena ...