• Inkluze žáků s ADHD na střední škole elektrotechniky a strojírenství 

      Autor: Martin Filip; Vedoucí práce: Šírová Eva; Oponent práce: Dobrovská Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Práce se zabývá inkluzí žáků s diagnostikovaným ADHD a ADD studujících na střední odborné škole. Hlavním cílem je zmapování této problematiky a následná realizace návrhu na zlepšení podmínek pro vzdělávání těchto žáků. ...
    • Sport jako významná součást výchovy studentů středních škol 

      Autor: Roman Studenovský; Vedoucí práce: Nesvadba Petr; Oponent práce: Vališová Alena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)
      Bakalářská práce se zaměřuje na středoškolské studenty ve věku 15 – 20 let a je-jich sportovní aktivitu na rekreační a soutěžní úrovni. Středoškolský student je v životní etapě, která je důležitým mezníkem o budoucím ...
    • Syndrom rizikového chování mládeže 

      Autor: Lucie Tomková; Vedoucí práce: Kovaříková Miroslava; Oponent práce: Hřebík František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Bakalářská práce se zabývá Syndromem rizikového chování mládeže a prevencí. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů rizikového chování mládeže. Zaměřuje se na informovanost problematiky rizikového chováním ...
    • Vliv kyberstalkingu na sociální život v adolescenci 

      Autor: Marek Razím; Vedoucí práce: Nesvadba Petr; Oponent práce: Veteška Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Autor se ve své bakalářské práci zabývá fenoménem kyberstalkingu a jeho vlivem na sociální život mladých lidí v období adolescence. V první části autor charakterizuje vývojové etapy lidského života od narození až po stáří, ...