Browsing Bakalářské práce - 32151 by Author "Joudalová Barbora"
Now showing items 1-3 of 3
-
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Author: Kratochvílová Daniela; Supervisor: Škorňová Eva; Opponent: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým ... -
Tvorba marketingového plánu
Author: Grygar Lukáš; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Tématem této bakalářské práce "Tvorba marketingového plánu" je analýza současné situace nově vzniklé společnosti Autodoprava LG s.r.o. a následné vytvoření marketingového plánu, který by měl zajistit zvýšení obratů a ... -
Tvorba marketingového plánu podniku
Author: Kříž Petr; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-21)Tato práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu. Zabývá se problematikou budou-cího rozhodování podniku a analyzuje dostupné informace. Teoretická část je zaměřená na význam marketingu a postup tvorby marketingového ...