Browsing Bakalářské práce - 32151 by Author "Žáček Vladimír"
Now showing items 1-9 of 9
-
Analýza marketingového plánu společnosti Alcan Strojmetal Aluminium Forging, s.r.o.
Author: Poláková Hana; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18) -
Analýza marketingového přístupu v podniku
Author: Šplíchalová Martina; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Holá Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade
Author: Horyna Ondřej; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingový plán
Author: Cieslar Jan; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Gajdica Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
Author: Černohorský David; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Brdek Vladimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém ... -
Organizační struktura podniku
Author: Zavázal Jakub; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Beneš Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Podmínky pro podnikání v České republice
Author: Hanusová Anna; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Vaněčková Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Popis organizační struktury a procesní analýza obchodní společnosti
Author: Nývlt Zbyněk; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Holá Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18) -
Tvorba a rozvoj marketingu podniku
Author: Šrámková Lucie; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Holá Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Cílem této práce je tvorba a rozvoj marketingu z teoretického pohledu a následná aplikace v praxi. K praktické části posloužilo vytvoření a následné vyhodnocení dotazníku, zaměřeného na marketing a zákazníka a rozhovory s ...