Now showing items 1-9 of 9

    • Analýza marketingového plánu společnosti Alcan Strojmetal Aluminium Forging, s.r.o. 

      Author: Poláková Hana; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)
    • Analýza marketingového přístupu v podniku 

      Author: Šplíchalová Martina; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Holá Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade 

      Author: Horyna Ondřej; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový plán 

      Author: Cieslar Jan; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Gajdica Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový přístup k internetovému bankovnictví 

      Author: Černohorský David; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Brdek Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)
      Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém ...
    • Organizační struktura podniku 

      Author: Zavázal Jakub; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Beneš Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Podmínky pro podnikání v České republice 

      Author: Hanusová Anna; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Vaněčková Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Popis organizační struktury a procesní analýza obchodní společnosti 

      Author: Nývlt Zbyněk; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Holá Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)
    • Tvorba a rozvoj marketingu podniku 

      Author: Šrámková Lucie; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Holá Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)
      Cílem této práce je tvorba a rozvoj marketingu z teoretického pohledu a následná aplikace v praxi. K praktické části posloužilo vytvoření a následné vyhodnocení dotazníku, zaměřeného na marketing a zákazníka a rozhovory s ...