• Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů 

      Autor: Nikol Pánková; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Švec Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
      Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce ...
    • Umělá inteligence v projektovém řízení 

      Autor: Jakub Suchopár; Vedoucí práce: Fanta Petr; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
      Diplomová práce se zabývá myšlenkou zda lze a popřípadě do jaké míry implementovat umělou inteligenci do projektového řízení. V teoretické části je čtenáři přiblížena komplexnost řízení projektu a jsou popsány schopnosti ...
    • Využití nástrojů umělé inteligence v projektovém managementu 

      Autor: Dominik Adam; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení možností využití umělé inteligence (AI) v projektovém managementu ve veřejné dopravě. Cílem je prozkoumat, jak AI může přispět k optimalizaci provozu, zlepšení služeb ...