Prohlížení Diplomové práce - 32116 dle autora "Pilík Michal"
-
Influencer marketing na českém a slovenském trhu
Autor: Dominika Dragúňová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Pilík Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tato diplomová práce pojednává o fenoménu influencer marketingu a jeho využití jako nástroj marketingu. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu na českém a slovenskám trhu, porovnat jej s globálními ... -
Návrh marketingového plánu ve společnosti XY
Autor: Veronika Cirnfusová; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Němec Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán pro vybranou společnost. Tato společnost se zaměřuje na prodej a zprostředkování služeb prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část zkoumá problematiku ... -
Vyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-mobile na trh
Autor: Monika Boháčová; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Bejček Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Cílem diplomové práce je představení zavedení produktové inovace. Na praktickém příkladu inovačního produktu Chytré auto od společnosti T-Mobile je ukázáno, jak konkrétní společnost zaváděla produkt na trh a jakými fázemi ...