• Influencer marketing na českém a slovenském trhu 

      Autor: Dominika Dragúňová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Pilík Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato diplomová práce pojednává o fenoménu influencer marketingu a jeho využití jako nástroj marketingu. Cílem práce je analyzovat současný stav influencer marketingu na českém a slovenskám trhu, porovnat jej s globálními ...
    • Návrh marketingového plánu ve společnosti XY 

      Autor: Veronika Cirnfusová; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Němec Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán pro vybranou společnost. Tato společnost se zaměřuje na prodej a zprostředkování služeb prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část zkoumá problematiku ...
    • Vyhodnocení zavedení inovačního produktu "Chytré auto" od T-mobile na trh 

      Autor: Monika Boháčová; Vedoucí práce: Pilík Michal; Oponent práce: Bejček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Cílem diplomové práce je představení zavedení produktové inovace. Na praktickém příkladu inovačního produktu Chytré auto od společnosti T-Mobile je ukázáno, jak konkrétní společnost zaváděla produkt na trh a jakými fázemi ...