Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí, Analysis of the Personal Marketing of Particular Company in the Online Environment
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ...
Marketingový mix vybrané společnosti, Marketing Mix of a Selected Company
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ...
Internetový influencer jako nástroj marketingu, Online Influencer Marketing
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hanzlík Radek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Tato práce se zabývá influencery a jejich využitím jako nástroj marketingu. Cílem práce je vyhodnocení, jak správně influencer marketing využívat v praxi, a informace jaké influencery v České republice vůbec máme. Nejprve ...