Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu, Marketing Strategies of LIDL and Penny Market Companies on the Czech Market
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, Analysis of the Volkswagen Group Marketing on the European Market
; Vedoucí práce: Mervart Michal; Oponent práce: Šeráková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepšení v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se dále zaměřuje na ...