Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti, Evaluation of the Communication Campaigns of the Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...
Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci, Communication Campaign Draft Of The Selected Organization
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kargerová Diana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
Návrh komunikační kampaně pro Národní hokejovou ligu, Communication Campaign for National Hockey League
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
Bakalářská práce se zabývá profesionální sportovní hokejovou ligou NHL v Americe a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit sportovní hokejové ligy ...