• Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí 

      Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ...
    • Aplikace multikanálového atribučního modelování v operativním rozhodování 

      Autor: Richard Dyntera; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)
      Bakalářská práce se zabývá využitím multikanálového atribučního modelování marketingových dat při operativním rozhodování. Cílem práce je předložit analýzu internetového prostředí firem v odvětví služeb (E-Commerce), která ...
    • Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů 

      Autor: Marian Zámečník; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a analýzu nových technologií v marketingu, které se používají v prodeji a distribuci automobilů. Hlavní pozornost je věnována možnostem využití umělé inteligence v marketingových ...