Aplikace multikanálového atribučního modelování v operativním rozhodování
Application of Multi-channel Attribution Modeling in Operational Decision-making
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Richard Dyntera
Vedoucí práce
Makovský Petr
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá využitím multikanálového atribučního modelování marketingových dat při operativním rozhodování. Cílem práce je předložit analýzu internetového prostředí firem v odvětví služeb (E-Commerce), která bude dávat do kontextu (vizualizovat) cesty online zákazníka na e-shopu skrze software. Zvolený aplikovaný software zesiluje pravděpodobnost úspěšného dokončení nákupního procesu zákazníkem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se věnuje online marketingu a jeho reklamním plat-formám, popisuje stádia zákaznických cest, základy atribuční teorie a seznamuje nás s některými atribučními modely. V neposlední řadě vysvětluje důležitost dat v byznysovém rozhodování. První polovina praktické části nejdříve popisuje firmu a nástroj Roivenue. Druhá polovina praktické části se věnuje případovým studiím dvou firem se zaměřením na český a slovenský trh, které aplikováním atribučního modelování v Roivenue identifikovaly příležitos-ti, jež vedly ke zlepšení marketingových a byznysových výsledků. This bachelor thesis deals with the use of multichannel attribution modelling of marketing data and the application of resulting data in operational decision-making. The aim of the the-sis is to present an analysis of the internet environment of companies in the service industry (E-Commerce), which will contextualize (visualize) the online customer journey on an e-shop through software. The selected applied software increases the probability of successful com-pletion of the customer's purchasing process. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis focuses on online marketing and its advertis-ing platforms, describes the stages of customer journeys, the basics of attribution theory, and introduces some attribution models. Lastly, it explains the importance of data in business decision-making. The first half of the practical part first describes the company and the Roivenue software. The second half of the practical part focuses on case studies of two com-panies targeting the Czech and Slovak markets, which identified opportunities by applying attribution modeling in Roivenue, leading to improved marketing and business results.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]