Now showing items 1-2 of 2

    • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

      Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
    • Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe 

      Author: Bohumil Sajner; Supervisor: Skokanová Dagmar; Opponent: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových ...