Prohlížení Bakalářské práce - 32116 dle autora "Cupal Libor"
-
Přístup k zaměstnancům ve svobodné firmě
Autor: Novotná Kateřina; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný přístup k zaměstnancům ve svobodné firmě, a to zejména v oblastech komunikace, motivace, kontroly zaměstnanců a odměňování. Součástí toho je i získání zpětné vazby od ... -
Sestavení portfolia online marketingových nástrojů pro softwarový Startup Manta Tools, s.r.o.
Autor: Plšková Kateřina; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Rákosníková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)Cílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. ... -
Start up společnosti a její obchodní činnosti s africkými zeměmi
Autor: Mubenzem Dieudonné; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Pošta Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářské práce se věnuje založení společnosti Czech Africa Export, která se zabývá exportní činností z České republiky do afrického kontinentu, přesněji do Demokratické republiky Kongo. Cílem bakalářské práce bude vycházet ... -
Uplatnění nástrojů umělé inteligence ve výrobě
Autor: Radek Koděra; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním nástrojů umělé inteligence ve výrobě. Cílem je popsat základní principy umělé inteligence a navrhnou způsob integrace umělé inteligence do výrobního procesu. Práce popisuje základy ... -
Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci
Autor: Valdmanová Barbora; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Johnová Radka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem ... -
Vzdělávání a rozvoj zaněstnanců v Johnson Controls International, spol. s.r.o.
Autor: Vajchrová Veronika; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Cílem práce je pomocí výsledků získaných z dotazníkového šetření a informací poskytnutých specialistou personálního oddělení prozkoumat a posoudit vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti Johnson Controls International, ... -
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
Autor: Šebestová Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Bakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také ... -
Zelený marketing
Autor: Vodičková Adéla; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Placrová Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem mé bakalářské práce je analyzovat a komplexně popsat zelený marketing, a dále také vše, co se zeleným marketingem souvisí jako například klasický marke-ting, společenská odpovědnost nebo greenwashing. Všechny potřebné ... -
Změna koncepce získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané IT firmě
Autor: Táborská Adéla; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářská práce se zabývá problematikou získávání a výběru zaměstnanců. Přínosem práce je předložení návrhů a doporučení pro jejich získávání a výběr. Cílem práce je porovnání koncepcí interního a externího zabezpečení ...