Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Event marketingová strategie vybraného podniku, Event Marketing Strategy of Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci, Communication Campaign Draft Of The Selected Organization
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kargerová Diana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Bakalářská práce se zabývá sportovním marketingem a využitím nástrojů komunikace v rámci komunikační kampaně. Cílem této práce je analýza současného stavu komunikační strategie a vytvoření návrhu nové marketingové kampaně. ...
Optimalizace komunikační strategie ve společnosti MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně, Optimization of Communication Strategy in MONTI SPA HOTEL Františkovy Lázně
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-09-06)
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci komunikační strategie vybraného podniku, kterým je Monti Spa Hotel, na základě analýzy dosavadní komunikační strategie ve snaze získat nové klienty. Cílem diplomové práce ...