ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Nepojmenovaný 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Nepojmenovaný
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Nepojmenovaný
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hledat

Zobrazit pokročilé filtrySkrýt pokročilé filtry

Filtry

Filtry použijte na upřesnění výsledků vyhledávání.

Zobrazují se záznamy 1-1 z 1

  • Možnosti řazení:
  • Relevance
  • Název vzestupně
  • Název sestupně
  • Autor vzestupně
  • Autor sestupně
  • Vedoucí vzestupně
  • Vedoucí sestupně
  • Oponent vzestupně
  • Oponent sestupně
  • Datum publikování vzestupně
  • Datum publikování sestupně
  • Datum obhajoby vzestupně
  • Datum obhajoby sestupně
  • Výsledků na stránku:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti, Analysis and Optimization Performance PPC Ads in Selected Company 

Kateřina Tomášová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Bilinská Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato komunitaDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

Prohlížení

Autor
Bilinská Petra (1)
Jílková Petra (1)
Kateřina Tomášová (1)Klíčové slovoGoogle Ads (1)Online communication (1)
Online komunikace (1)
Online marketing (1)
Performance marketing (1)
PPC advertising (1)PPC reklamy (1)Sklik (1)Výkonnostní marketing (1)... zobrazit další

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV