• Marketingový mix vybrané společnosti 

      Autor: Oleksandr Hayduk; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ...
    • Podpora prodeje vybrané společnosti 

      Autor: Aneta Granátová; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ...
    • Získávání a nábor nových zaměstnanců ve vybrané společnosti v kontextu talent managementu 

      Autor: Aneta Prokůpková; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Předložená diplomová práce se věnuje procesu získávání a náboru zaměstnanců v kontextu talent managementu. Cílem práce je zmapování a analýza dosud využívaných technik a přístupů při získávání a náboru nových zaměstnanců, ...