Prohlížení katedra managementu dle předmětu "advertisement"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Marketingový mix vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ... -
Podpora prodeje vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem ... -
Získávání a nábor nových zaměstnanců ve vybrané společnosti v kontextu talent managementu
; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Předložená diplomová práce se věnuje procesu získávání a náboru zaměstnanců v kontextu talent managementu. Cílem práce je zmapování a analýza dosud využívaných technik a přístupů při získávání a náboru nových zaměstnanců, ...