Prohlížení katedra managementu dle předmětu "Performance marketing"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Bilinská Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se ... -
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)Diplomová práce pojednává o zvýšení efektivnosti výkonnostního marketingu v realitní společnosti prostřednictvím implementace nových inovačních aktivit. Práce si klade za cíl představit a zhodnotit výkonnostní systém a ...