Now showing items 1-4 of 4

    • Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti 

      Author: Kateřina Tomášová; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Bilinská Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce pojednává o Pay per Click reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se ...
    • On-line marketing pro zprostředkování služeb 

      Author: Dominik Placr; Supervisor: Sadílek Tomáš; Opponent: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám ...
    • Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti 

      Author: Michaela Vachová; Supervisor: Sadílek Tomáš; Opponent: Váňová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-16)
      Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti podnikající v oboru stomatologie. Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit současné kampaně v Google Ads a Skliku s cílem oslovit ...
    • PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku 

      Author: Lada Šilhavá; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
      Diplomová práce se zaměřuje na využití PPC reklamy v kontextu online marketingových nástrojů vybraného podniku. Cílem práce je analýza PPC účtů a návrh nových kampaní za účelem snížení podílu nákladů na obratu a zvýšení ...