Prohlížení katedra managementu dle předmětu "Advertising"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce ... -
Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ... -
Komunikační strategie vybrané IT společnosti
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce ...