Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o., Communication Strategy of Chosen Company SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Říhová Elena (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Bakalářská práce je zpracována na téma komunikační strategie pražské kavárny SmetanaQ Café & Bistro. Cílem práce je analýza současné komunikační strategie a vytvoření doporučení nových možností s využitím v praxi. Práce ...
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik, Proposal of Communication Strategy for Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
Marketingový management Rádia Relax, Marketing Management of Radio Relax
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
Komunikační strategie vybraného podniku, Communication Strategy of the Chosen Company
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska, Marketing Strategy Company Based on Ecological Factors
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ...
Reklama na sociálních sítích, Advertising in the Social Networks
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ...
Marketingová strategie firmy Agát s.r.o., Marketing Strategy of the Agat Company
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu, Marketing Strategies of LIDL and Penny Market Companies on the Czech Market
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
Návrh komunikační strategie ve stavební firmě, Proposal of Communication Strategy in a Construction Company
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Vaněček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
Cílem diplomové práce je návrh komunikační strategie pro vybranou stavební firmu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní teoretické pojmy, které jsou nezbytné pro ...
Zavedení nové řady produktů mezinárodní firmy na český trh, Launch of a new range of products of a multinational company on the Czech market
; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Hřebík František (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-11)
Cílem diplomové práce je návrh marketingová strategie pro zavedení nové řady produktů zahraniční firmy na český trh. Diplomová práce bude rozdělena do dvou hlavních částí, které budou děleny na další kapitoly. Teoretická ...