Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu, Use of Price Comparators of Goods to Increase Sales of Selected E-shop
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu ...
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení, B2C Brand Building in the Sporty Fashion Sector
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
Návrh marketingové kampaně, Suggestion Marketing Campaign
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje ...
Marketingová podpora internetového obchodu, Marketing support of e-shop
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ...
E-commerce: studie proveditelnosti, E-commerce: Feasibility Study
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Fanta Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
Cílem diplomové práce je vyhotovení studie proveditelnosti na vývoj nového infor-mačního webu a e-shopu. Jedná se o projekt, jehož výstupem budou webové strán-ky pro novou bezpečnosti službu BEDO SOS, která digitalizuje ...