• E-commerce: studie proveditelnosti 

      Autor: Tomáš Hrotík; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Cílem diplomové práce je vyhotovení studie proveditelnosti na vývoj nového infor-mačního webu a e-shopu. Jedná se o projekt, jehož výstupem budou webové strán-ky pro novou bezpečnosti službu BEDO SOS, která digitalizuje ...
    • Marketingová podpora internetového obchodu 

      Autor: Kristýna Slepičková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ...
    • Návrh marketingové kampaně 

      Autor: Tomáš Roztočil; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje ...
    • Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení 

      Autor: Kamila Merad; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
    • Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu 

      Autor: Dominika Konečná; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu ...
    • Vývoj nového e-shopu s využitím metod agilního managementu 

      Autor: Martina Kubešová; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Duník Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato diplomová práce reaguje na stále se rozvíjející trend online podnikání. Zabývá se vývojem nového e-shopu s nábytkem s využitím metod agilního managementu. Cílem je poskytnout ucelený pohled na proces návrhu a implementaci ...