Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle předmětu "e-shop"
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
-
E-commerce: studie proveditelnosti
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)Cílem diplomové práce je vyhotovení studie proveditelnosti na vývoj nového infor-mačního webu a e-shopu. Jedná se o projekt, jehož výstupem budou webové strán-ky pro novou bezpečnosti službu BEDO SOS, která digitalizuje ... -
Marketingová podpora internetového obchodu
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ... -
Návrh marketingové kampaně
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje ... -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ... -
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu ... -
Vývoj nového e-shopu s využitím metod agilního managementu
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Duník Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato diplomová práce reaguje na stále se rozvíjející trend online podnikání. Zabývá se vývojem nového e-shopu s nábytkem s využitím metod agilního managementu. Cílem je poskytnout ucelený pohled na proces návrhu a implementaci ...