Zobrazují se záznamy 2818-2837 z 3536

    • Tvorba konceptu: Systém hodnocení zaměstnanců v podmínkách podniku Nemocnice Česká Lípa a.s. 

      Autor: Ševčíková Kristýna; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Wolfová Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-24)
    • Tvorba kurzu MS Power BI pro začátečníky 

      Autor: Jaroslav Petrák; Vedoucí práce: Svoboda Petr; Oponent práce: Tomešková Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)
      Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu kurzu Power BI pro začátečníky uvnitř oblasti datové analytiky a BI. Uvnitř teoretické části je uvedena problematika vzdělávání, konkrétně zde jsou zmíněny druhy vzdělávání, vzdělávací ...
    • Tvorba laboratorních cvičení jako přechod k praktickému uplatnění 

      Autor: Ján Petrik; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Veteška Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      V této bakalářské práci jsem se zabýval návrhem laboratorních úloh pro začínající studenty předmětu počítačové sítě. Při tvorbě jsem kladl důraz na didaktické aspekty, kurikulární dokumenty a výsledky výzkumu. Návrh zaměřuji ...
    • Tvorba laboratorních úloh pro obor Telekomunikace 

      Autor: Dana Kvirencová; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Mikušiak Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-05)
      Bakalářská práce bude pojednávat o tvorbě výukových materiálů pro žáky prvního ročníku maturitního oboru Telekomunikační a datové sítě 26-45-M/01 na naší střední škole. Bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V ...
    • Tvorba marketingového plánu a jeho poslání v malé firmě 

      Autor: Mejzrová Lucie; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu v konkrétní společnosti. V první části se věnuje základním teoretickým pojmům v oblasti marketingu, které jsou důležité pro úspěšné sestavení marketingového ...
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Ambrož Petr; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Rejf Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Komárek Tomáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Bažant Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Bělíková Petra; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Tvorba marketingového plánu 

      Autor: Grygar Lukáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Tématem této bakalářské práce "Tvorba marketingového plánu" je analýza současné situace nově vzniklé společnosti Autodoprava LG s.r.o. a následné vytvoření marketingového plánu, který by měl zajistit zvýšení obratů a ...
    • Tvorba marketingového plánu podniku 

      Autor: Kříž Petr; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-21)
      Tato práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu. Zabývá se problematikou budou-cího rozhodování podniku a analyzuje dostupné informace. Teoretická část je zaměřená na význam marketingu a postup tvorby marketingového ...
    • Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb 

      Autor: Králová Michaela; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-01)
      V mé bakalářské práci zabývající se tématem "Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb" jsem se zaměřila na problematiku tvorby marketingového plánu a marketingového plánování v konkrétním ...
    • Tvorba marketingového plánu pro Rusko 

      Autor: Hrušková Nikola; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Tvorba marketingového plánu pro vybraný produkt 

      Autor: Ryčlová Iveta; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28)
    • Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel 

      Autor: Petránková Lucie; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Findová Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-12-15)
      Diplomová práce nese název Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel. Cílem této práce je zpracovat marketingový plán pro společnost SOMET CZ na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového ...
    • Tvorba marketingového plánu společnosti AAA Auto 

      Autor: Merkuscheva Yelena; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Tvorba marketingového plánu ve společnosti PrávníAutomat.cz s.r.o. 

      Autor: Fiala Tomáš; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Cílem této bakalářské práce je sestavení a implementace vhodného marketingového plánu pro společnost PrávníAutomat.cz s.r.o. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při tvorbě obecného marketingového plánu a zvolením ...
    • Tvorba marketingového plánu ve vybraném podniku 

      Autor: Kantůrková Julie; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Předmětem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybranou společnost. Na základě charakteristiky marketingového plánu, kde jsou rozebrány náležitosti, které by měl marketingový plán obsahovat, jsou ...
    • Tvorba metodické přípravy pro obor truhlář 

      Autor: Macas Antonín; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Porvichová Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-29)
    • Tvorba nestandardizovaného didaktického testu 

      Autor: Křivka Vladimír; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-06)
    • Tvorba nestandardizovaného didaktického testu 

      Autor: Kotajná Kateřina; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Skočdopole Narovec Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)