Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle názvu
Zobrazují se záznamy 2818-2837 z 3536
-
Tvorba konceptu: Systém hodnocení zaměstnanců v podmínkách podniku Nemocnice Česká Lípa a.s.
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Wolfová Irena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-24) -
Tvorba kurzu MS Power BI pro začátečníky
; Vedoucí práce: Svoboda Petr; Oponent práce: Tomešková Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu kurzu Power BI pro začátečníky uvnitř oblasti datové analytiky a BI. Uvnitř teoretické části je uvedena problematika vzdělávání, konkrétně zde jsou zmíněny druhy vzdělávání, vzdělávací ... -
Tvorba laboratorních cvičení jako přechod k praktickému uplatnění
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Veteška Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)V této bakalářské práci jsem se zabýval návrhem laboratorních úloh pro začínající studenty předmětu počítačové sítě. Při tvorbě jsem kladl důraz na didaktické aspekty, kurikulární dokumenty a výsledky výzkumu. Návrh zaměřuji ... -
Tvorba laboratorních úloh pro obor Telekomunikace
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Mikušiak Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-05)Bakalářská práce bude pojednávat o tvorbě výukových materiálů pro žáky prvního ročníku maturitního oboru Telekomunikační a datové sítě 26-45-M/01 na naší střední škole. Bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V ... -
Tvorba marketingového plánu a jeho poslání v malé firmě
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Tématem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu v konkrétní společnosti. V první části se věnuje základním teoretickým pojmům v oblasti marketingu, které jsou důležité pro úspěšné sestavení marketingového ... -
Tvorba marketingového plánu
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Rejf Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27) -
Tvorba marketingového plánu
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Bažant Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Tvorba marketingového plánu
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Kavan Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Tvorba marketingového plánu
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Tématem této bakalářské práce "Tvorba marketingového plánu" je analýza současné situace nově vzniklé společnosti Autodoprava LG s.r.o. a následné vytvoření marketingového plánu, který by měl zajistit zvýšení obratů a ... -
Tvorba marketingového plánu podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-21)Tato práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu. Zabývá se problematikou budou-cího rozhodování podniku a analyzuje dostupné informace. Teoretická část je zaměřená na význam marketingu a postup tvorby marketingového ... -
Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb
; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-01)V mé bakalářské práci zabývající se tématem "Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb" jsem se zaměřila na problematiku tvorby marketingového plánu a marketingového plánování v konkrétním ... -
Tvorba marketingového plánu pro Rusko
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14) -
Tvorba marketingového plánu pro vybraný produkt
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupalová Soňa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-28) -
Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Findová Šárka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-12-15)Diplomová práce nese název Tvorba marketingového plánu pro výrobce posuvných měřidel. Cílem této práce je zpracovat marketingový plán pro společnost SOMET CZ na základě analýzy sekundárních dat společnosti a dotazníkového ... -
Tvorba marketingového plánu společnosti AAA Auto
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14) -
Tvorba marketingového plánu ve společnosti PrávníAutomat.cz s.r.o.
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Cílem této bakalářské práce je sestavení a implementace vhodného marketingového plánu pro společnost PrávníAutomat.cz s.r.o. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při tvorbě obecného marketingového plánu a zvolením ... -
Tvorba marketingového plánu ve vybraném podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Předmětem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybranou společnost. Na základě charakteristiky marketingového plánu, kde jsou rozebrány náležitosti, které by měl marketingový plán obsahovat, jsou ... -
Tvorba metodické přípravy pro obor truhlář
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Porvichová Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-29) -
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-10-06) -
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Skočdopole Narovec Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-18)