Zobrazují se záznamy 1154-1173 z 3536

    • Management volnočasových aktivit – řízení komunikace 

      Autor: Adéla Bergerová; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Veselá Monika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá řízením procesu komunikace coby součásti managementu volnočasových aktivit u neziskových organizací. Jejím cílem je analýza struktury komunikace ve vybrané organizaci s následným návrhem řešení ...
    • Management zadávaní dopravních staveb v ČR 

      Autor: Greslová Lenka; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Dědina Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Práce se zabývá analýzou řízení a zadávání dopravních staveb v ČR, včetně omezení vyplývajících z platné legislativy. Představuje nejdůležitější manažerské metody, které lze uplatnit ve veřejné sféře, a uceleně popisuje ...
    • Management znalostí jako součást znalostního a inovačního managementu ve vybraném podniku 

      Autor: Kateřina Čermáková; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Hubka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Diplomová práce se zabývá managementem znalostí jako součástí znalostního a inovačního managementu. Cílem práce bylo poskytnout analýzu současného stavu a určit návrhy pro zlepšení řízení znalostí a podporu inovací ve ...
    • Manažer v prostředí mezinárodní firmy, podnikající v ČR 

      Autor: Hučík Petr; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Antušák Emil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Manažerská etika 

      Autor: Langerová Anna; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Greifová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Tato bakalářská práce pojednává po stále aktuálnějším tématu, kterým je ma-nažerská etika. Jsou v ní obsaženy základní pojmy, teoretický základ a zahrnuje i analýzu v konkrétní firmě a doporučení pro zlepšení stávající situace.
    • Manažerské rozhodování s využitím nástrojů BNS a Tableau 

      Autor: Horký Robin; Vedoucí práce: Zralý Martin; Oponent práce: Hušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Diplomová práce se zabývá porovnáním architektury řešení nástrojů BNS a Tableau v návaznosti na manažerské rozhodování. Konkrétně je zde analyzována architektura řešení těchto softwarů, zhodnocení jejich výhod a nevýhod a ...
    • Manažerské styly používané současnými manažery středních firem v České republice a v Mexiku a jejich úspěšnost 

      Autor: Třísková Kateřina; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Manažerské styly používané současnými manažery v ČR a jejich úspěšnost 

      Autor: Boková Tereza; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Manažerské styly vedení a jejich vliv na motivaci zaměstnanců k pracovnímu výkonu 

      Autor: Šplíchalová Zuzana; Vedoucí práce: Čekalová Eva; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-18)
      Bakalářská práce se zabývá manažerskými styly vedení a jejich vlivem na motivaci zaměstnanců k pracovnímu výkonu. V první kapitole teoretické části se práce věnuje vymezení managementu a leadershipu, dále podává přehled o ...
    • Manažerský pohled na HR data v konzultantské společnosti 

      Autor: Slanařová Petra; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Sklářová Martina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)
      Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová ...
    • Marketing a management divadel 

      Autor: Klára Kubíčková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích ...
    • Marketing botanické zahrady 

      Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade 

      Autor: Horyna Ondřej; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketing management mezinárodních kosmických projektů 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým ...
    • Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu 

      Autor: Eduard Pitka; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí ...
    • Marketing města Říčany 

      Autor: Trojanová Jana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fiedlerová Ivana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem města Říčany. Cílem práce je vytvořit marketingový mix města. Dílčím cílem je navrhnout opatření pro rozvoj města, která vychází ze zjištěných poznatků. Teoretická část definuje pojem ...
    • Marketing na sociálních sítích 

      Autor: Tomáš Hejl; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ...
    • Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Autor: William Mendonca Sachambula; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Autor: Barbora Otoupalová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...