• Počítačová hra - realtime strategie inspirovaná hrou Starcraft 

      Autor: Jakub Hrabálek; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je zejména implementace počítačové hry žárnu strategie v reálném čase. Jsou popsány základní mechaniky a principy hry. Práce se zabývá analýzou a návrhem hry a popisem řešení problémů a algoritmů, ...
    • Systém pro podporu gild ve hře Deep Town 

      Autor: Daniel Hampl; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Hrončok Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Tato bakalářská práce popisuje management gild v mobilní hře Deep Town a analyzuje nynější způsoby sběru dat o hráčích z této hry. Následně je navrhnut efektivnější způsob sběru dat, který je poté využit pro tvorbu modulárního ...
    • Tahová strategie pro Android 

      Autor: Dorian Řehák; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho ...