• API pro backend eshopu 

      Autor: Radomír Koudela; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Tato práce se zaměřuje na vytvoření plně funkčního aplikačního rozhraní pro eshop www.stylka.cz. Kapitoly odpovídají etapám při vývoji běžného software. Nejdříve je analýza současného řešení (AS-IS), následovaná návrhem ...
    • Aplikace pro psí útulky 

      Autor: Jan Růžička; Vedoucí práce: Pešek David; Oponent práce: Štěpán Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zefektivnění komunikace mezi psími útulky a jejich podporovateli za účelem zvýšení kvality života psů v útulcích. Začíná rešerší současných problémů, kterým psí útulky čelí a ...
    • Aplikace pro verifikaci zpráv 

      Autor: Aydar Mannanov; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
      Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci webové aplikace pro ověřování zpráv (tzv. tweetů) ze sociální sítě Twitter. Hlavním účelem této aplikace je zabránit tomu, aby se ve webovém prostoru objevovaly falešné zprávy. ...
    • Asterion - backend vizualizace časových os 

      Autor: Tomáš Růžička; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Asterion je fiktivní svět psaný hráči pen&paper her na hrdiny. Spisovatelé se musejí orientovat ve sledu událostí, pokud se chtějí vyhnout nesrovnalostem. Projekt spojený s touto prací se snaží vytvořit aplikaci pro ...
    • Asterion - backend vizualizace časových os 

      Autor: Tomáš Růžička; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Asterion je fiktivní svět psaný hráči pen&paper her na hrdiny. Spisovatelé se musejí orientovat ve sledu událostí, pokud se chtějí vyhnout nesrovnalostem. Projekt spojený s touto prací se snaží vytvořit aplikaci ...
    • Backend administrace e-shopu 

      Autor: Alois Kouba; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Tato práce se zabývá vývojem nového backendu systému administrace e-shopu. Tento vývoj probíhá v týmu se třemi dalšími kolegy. Nejprve se práce zabývá analýzou práce v týmu a vybráním vhodné metodiky vývoje. Následuje ...
    • Backend e-shopu - doprovodné procesy 

      Autor: David Mareš; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Hunka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-21)
      Práce se zaobírá rozšířením backendové části systému pro správu e-shopu. V rámci práce proběhla důkladná analýza aktuálně používaného řešení, které bylo potřeba nahradit z důvodu použití zastaralých technologií a vysoké ...
    • Backend k interaktivní mapě průchodu studiem na FIT ČVUT 

      Autor: Raian Samerkhanov; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Libánská Alena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je vývoj backendové části webové aplikace interaktivní mapa studijního postupu na FIT ČVUT. V rámci práce byla provedena analýza požadavků na serverovou část, vybrány a použity technologie na ...
    • Backend karetní hry pro OS Android 

      Autor: Jan Hamal; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci funkčního prototypu serverové části (backendu) karetní sběratelské hry. Serverová část hry je jedna ze dvou částí, ze kterých se celý projekt karetní hry skládá. ...
    • Backend optimalizace skladových procesů systému Atlantis 

      Autor: Daniela Kováčová; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Glazar Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Táto bakalárska práca je zameraná na kompletný proces analýzy, návrhu a implementáci optimalizácií už existujúceho skladového systému Atlantis od spoločnosti Jagu s.r.o., ktorý v rámci svojich záverečných prác navrhli a ...
    • Backend pro tvorbu Dungeons and Dragons postav s uživatelským obsahem 

      Autor: Filip Čihák; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem backend serveru webové aplikace pro tvorbu postav do hry Dungeons & Dragons. Vytvořená aplikace umožňuje definovat vlastní herní obsah, jako například třídy postav, kouzla a zbraně. ...
    • Backend webové aplikace na učení se angličtiny 

      Autor: Jan Hlaváč; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Práce se zabývá návrhem a implementací backendu aplikace na učení se angličtiny. Na začátku práce byly analyzovány algoritmy efektivního učení a specifikovány požadavky na aplikaci. Na jejich základě byl proveden návrh ...
    • Educhild - Kvízy 

      Autor: Petr Šíma; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Kusý Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato práce se zabývá vývojem aplikace Educhild, konkrétně části backendu, který obsahuje kvízy a jejich statistiky. Dále se věnuje synchronizací těchto kvízů v Android aplikaci. Nejprve se práce zabývá analýzou návrhů pro ...
    • Egidio - platforma pro řešení katastrof 

      Autor: Filip Ballek; Vedoucí práce: Sušický Marek; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)
      Důvodem k vytvoření práce byla snaha pomoci lidem, kteří chtějí nabídnout či poptat pomoc během jedné z mnoha katastrof, které se na planetě Zemi každý rok dějí. V práci byla vytvořena platforma, která má potenciál učinit ...
    • Informační systém nemocnice 

      Autor: Elisavet Nafanailidou; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
      Tato práce nabízí řešení projektu "Hospital information system". Hlavním cílem práce je přispět ke zvýšení efektivity nemocnice a k přechodu na novou úroveň péče a léčby pacientů. V teoretické části práce se čtenář bude ...
    • Inzertní server s využitím architektury mikroslužeb 

      Autor: Serhii Holovko; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Tato práce popisuje hlavní zásady při návrhu a implementaci softwaru v rámci architektury mikroslužeb. Po teoretické části následuje demonstrace skutečného procesu vývoje, což čtenáři umožňuje pochopit základy a vývoj ...
    • Linky - jádro systému 

      Autor: Libor Plíšek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Projekt Linky je interaktivní světelná instalace na jižní straně fasády budovy FEL ČVUT v Praze. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou softwarového jádra, které umožňuje správný chod světelné fasády. Jádro poskytuje ...
    • Mapa skladu - dokončení 

      Autor: Jan Šuráň; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Malec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Bakalářská práce se věnuje dokončení projektu mapy skladu ve skladovém systému Atlantis. Nejprve analyzuje problematiku a současný stav projektu mapy skladu. Dále se věnuje návrhu úprav a rozšíření frontendové části editoru ...
    • Projektové řízení a realizace části správy administrace e-shopu 

      Autor: Vojtěch Beneš; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem backendu administrace e-shopu za pomocí frameworku ASP.NET a jeho napojení na frontendovou část, která je vytvořena pomocí frameworku Vue.js. Součástí práce je analýza, která popisuje ...
    • Reaktivní technologie v jazyce Java 

      Autor: Patrik Hanes; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Daněček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Hlavnou úlohou tejto práce je vysvetliť' a popísať' reaktívny programovací paradigmat, a jeho uplatnenie v oblasti webových aplikácií. Práca sa zameriava na tvorbu serverových aplikácií v programovacom jazyku Java. Okrem ...