Backend pro tvorbu Dungeons and Dragons postav s uživatelským obsahem
Backend for Dungeons and Dragons character creator with user created content
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Filip Čihák
Supervisor
Matoušek Jan
Opponent
Suchánek Marek
Field of study
Softwarové inženýrství 2021Study program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem backend serveru webové aplikace pro tvorbu postav do hry Dungeons & Dragons. Vytvořená aplikace umožňuje definovat vlastní herní obsah, jako například třídy postav, kouzla a zbraně. Tyto prvky mohou hráči přidat do svých deníků postav a hrát tak např. za danou třídu či nosit danou zbraň. Backend je implementován v jazyce Java pomocí frameworku Spring Boot a pro perzistenci dat používá databázový systém MongoDB. Poskytuje rozhraní REST API, ze kterého čerpá autorka Žaneta Trošková ve své bakalářské práci pro frontend část aplikace. Na závěr je aplikace otestována a jsou navrhnuty možnosti pro budoucí rozšíření systému. This bachelor thesis is concerned with the development of the backend server of a web application for creating characters for the game Dungeons & Dragons. The developed application allows to define custom game content such as character classes, spells and weapons. Players can add these elements to their character sheets to play as a given class or carry a given weapon, for example. The backend is implemented in Java using the Spring Boot framework and uses the MongoDB database system for data persistence. It provides a REST API which author Žaneta Trošková uses in her bachelor thesis for the frontend part of the application. Finally, the application is tested and possibilities for future extensions of the system are suggested.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1734]