• Aplikace pro podporu kognitivních a vzdělávacích dovedností vývoje řeči pro děti s narušenou komunikační schopností 

      Autor: Hana Kozáková; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Kučerová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Tato diplomová práce je zaměřena na návrh zábavné aplikace uzpůsobené předškolním dětem s narušenou komunikační schopností. Cílem aplikace je zlepšit kognitivní a učební dovednosti dětí a podpořit jejich rozvoj řeči. V ...
    • Implementace multiplayerové hry pro dva hráče v Unreal Enginu 

      Autor: Marek Trzaskalik; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Tato diplomová práce popisuje vývoj multiplayerové kooperační hry pro dva hráče v Unreal Enginu, počínaje úvodem do vývoje her, analýzou podobných her a popisem multiplayerových řešení. Dále je popsáno vytvoření designového ...
    • Neckventure: 2D plošinová hra 

      Autor: Barbora Kyseľová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato práce se zaměřuje na vytvoření 2D plošinové hry s názvem "Neckventure" určené pro jednoho hráče, přičemž inspirací pro tuto hru jsou již existující tituly podobného charakteru. Teoretická část práce proto zkoumá ...
    • Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity 

      Autor: Jan Klicpera; Vedoucí práce: Skotnica Marek; Oponent práce: Šenkýř David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
      Tato práce prozkoumává možnosti využití moderní technologie pro převod uměleckého stylu v herním průmyslu. Zvolená technologie pro převod stylu, EbSynth, je využita pro efektivní uměleckou stylizaci živě natočených záběrů. ...
    • Tahová role playing hra v Godot engine 

      Autor: Minh Hieu Ta; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Vesecký Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      Tato bakalářská práce se zabývá implementací tahové hry v Godot Engine 4.2 s užitím C# jako hlavní programovací jazyk. Práce pokrývá proces vývoje od konceptu, k návrhu, až po implementaci. Výsledkem je ukázkový projekt ...
    • The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami 

      Autor: Martin Němec; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce ...
    • VoxelMaze I. - grafika a osvětlení 

      Autor: Nina Grechushkina; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)
      Tato bakalářská práce se zabývá grafickou částí hry VoxelMaze a optimalizací grafických procesů. Tato hra je výsledkem týmové práce. Ostatní členové týmu pracují na dalších částech hry, jako je návrh úrovní, skriptování ...