Prohlížení Fakulta informačních technologií dle předmětu "game development"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Aplikace pro podporu kognitivních a vzdělávacích dovedností vývoje řeči pro děti s narušenou komunikační schopností
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Kučerová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Tato diplomová práce je zaměřena na návrh zábavné aplikace uzpůsobené předškolním dětem s narušenou komunikační schopností. Cílem aplikace je zlepšit kognitivní a učební dovednosti dětí a podpořit jejich rozvoj řeči. V ... -
Implementace multiplayerové hry pro dva hráče v Unreal Enginu
; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Tato diplomová práce popisuje vývoj multiplayerové kooperační hry pro dva hráče v Unreal Enginu, počínaje úvodem do vývoje her, analýzou podobných her a popisem multiplayerových řešení. Dále je popsáno vytvoření designového ... -
Neckventure: 2D plošinová hra
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Matoušek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato práce se zaměřuje na vytvoření 2D plošinové hry s názvem "Neckventure" určené pro jednoho hráče, přičemž inspirací pro tuto hru jsou již existující tituly podobného charakteru. Teoretická část práce proto zkoumá ... -
Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity
; Vedoucí práce: Skotnica Marek; Oponent práce: Šenkýř David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)Tato práce prozkoumává možnosti využití moderní technologie pro převod uměleckého stylu v herním průmyslu. Zvolená technologie pro převod stylu, EbSynth, je využita pro efektivní uměleckou stylizaci živě natočených záběrů. ... -
Tahová role playing hra v Godot engine
; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Vesecký Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)Tato bakalářská práce se zabývá implementací tahové hry v Godot Engine 4.2 s užitím C# jako hlavní programovací jazyk. Práce pokrývá proces vývoje od konceptu, k návrhu, až po implementaci. Výsledkem je ukázkový projekt ... -
The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami
; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce ... -
VoxelMaze I. - grafika a osvětlení
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-27)Tato bakalářská práce se zabývá grafickou částí hry VoxelMaze a optimalizací grafických procesů. Tato hra je výsledkem týmové práce. Ostatní členové týmu pracují na dalších částech hry, jako je návrh úrovní, skriptování ...