Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity
Sheepless - An Open-source 2D Adventure Game in Unity
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Klicpera
Vedoucí práce
Skotnica Marek
Oponent práce
Šenkýř David
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce prozkoumává možnosti využití moderní technologie pro převod uměleckého stylu v herním průmyslu. Zvolená technologie pro převod stylu, EbSynth, je využita pro efektivní uměleckou stylizaci živě natočených záběrů. V práci je nejprve popsán postup natočení, zpracování a stylizace záběrů. V editačním programu Blender jsou vytvořeny nástroje, které částečně automatizují proces zpracování záběrů. V herním engine Unity je následně vytvořen animační a pohybový systém, využívající tyto stylizované animace. Vytvořené herní komponenty jsou poté demonstrovány na jednoduché ukázce herního světa. Veškerá výsledná řešení využívají výhradně bezplatný software a jsou plně dostupná v online repozitáři. This thesis is dedicated to exploring the possibilities of creating a video game in the Unity engine with a heavy emphasis on utilizing artistic style transfer technology for all in-game 2D animations. A method to record and process live-action footage is described and custom tools in the Blender editor, to more effectively process the footage, are proposed and created. The processed footage is then stylized using the EbSynth algorithm. A movement and animation system is created for the Unity game engine, utilizing the stylized animations. The game components are then demonstrated in a proof-of-concept implementation. The solution utilizes free software only and is fully available in an online repository.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1745]