• 3D hra s otevřeným světem pro Android 

      Autor: Adam Novák; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací prototypu hry využívající Unity Data-Oriented Technology Stack (DOTS). Cílem práce je prozkoumat možnosti a potenciál DOTS, který je nyní v ranném stádiu vývoje. Unity prezentuje ...
    • Analýza metodik vývoje izometrických 2D her 

      Autor: Jan Glaser; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu vývoje izometrických 2D her. Důraz je kladen na tvorbu izometrických 2D textur. Součástí práce je aplikace umožňující automatickou tvorbu takovýchto textur z 3D modelovacích nástrojů, a ...
    • Implementace hry Inpemo 

      Autor: Michal Šveigr; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci online hry pro více hráčů Inpemo. Hra je určena pro operační systém Microsoft Windows 10 a vychází z existujícího herního návrhového dokumentu. První část práce uvede ...
    • Na frontě není klid 

      Autor: Magdaléna Musilová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Práce se zabývá výzkumem ovládání her na velká dotyková zařízení. Tyto poznatky se následně uplatňuje při tvoření doporučení pro návrh ovládání her na interaktivní stěnu v laboratoři ggLab, což je výsledek teoretické části. ...
    • Počítačová hra - realtime strategie inspirovaná hrou Starcraft 

      Autor: Jakub Hrabálek; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je zejména implementace počítačové hry žárnu strategie v reálném čase. Jsou popsány základní mechaniky a principy hry. Práce se zabývá analýzou a návrhem hry a popisem řešení problémů a algoritmů, ...
    • Systém pro podporu gild ve hře Deep Town 

      Autor: Daniel Hampl; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Hrončok Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Tato bakalářská práce popisuje management gild v mobilní hře Deep Town a analyzuje nynější způsoby sběru dat o hráčích z této hry. Následně je navrhnut efektivnější způsob sběru dat, který je poté využit pro tvorbu modulárního ...
    • Tahová strategie pro Android 

      Autor: Dorian Řehák; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho ...
    • Vesmírné vylomeniny: softwarové řešení hry na interaktivní stěnu 

      Autor: Matěj Chlan; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-21)
      Tato práce se zabývá tvorbou hry pro interaktivní stěnu vyvíjené v Unity. Hlavním cílem je vylepšit stávající hru, jejíž kód a ovládání nejsou v optimálním stavu. Právě tyto prvky jsou hlavními body analýzy. Ta dále zkoumá ...