Analýza metodik vývoje izometrických 2D her
Analysis of development practices concerning isometric 2D games
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Glaser
Vedoucí práce
Vesecký Adam
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2010Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zaměřuje na analýzu vývoje izometrických 2D her. Důraz je kladen na tvorbu izometrických 2D textur. Součástí práce je aplikace umožňující automatickou tvorbu takovýchto textur z 3D modelovacích nástrojů, a také aplikace demonstrující užití těchto textur. Výstup této práce bude prospěšný herním vývojářům. The primary goal of this thesis is to analyze the methods of isometric 2D games in terms of development. Emphasis is laid on on creation of isometric 2D textures. Part of the thesis is also an application, allowing automatic creation of such textures from 3D modeling tools and even a prototype, demonstrating usage of such textures. The output of this thesis will be beneficial to game developers.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1006]