• Analýza metodik vývoje izometrických 2D her 

      Autor: Jan Glaser; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu vývoje izometrických 2D her. Důraz je kladen na tvorbu izometrických 2D textur. Součástí práce je aplikace umožňující automatickou tvorbu takovýchto textur z 3D modelovacích nástrojů, a ...
    • FitLife - hra o studiu na FIT 

      Autor: David Mikulka; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá rozborem a finalizací studentského videoherního projektu Fit-Life. Hra je vyvíjena dvěma vývojáři, a tak proces finalizace probíhá současně ve dvou pracích. Obě práce se zaměřují na vylepšení ...
    • Sheepless - Open-source 2D dobrodružná hra v Unity 

      Autor: Ian Mustiats; Vedoucí práce: Skotnica Marek; Oponent práce: Šenkýř David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce demonstruje hlavní vývojové fáze dobrodružné 2D koncept hry. Herní engine Unity a program EbSynth byly hlavními technologiemi pro tvorbu hry. V tomto projektu byly prozkoumány základní prvky Unity a výhody ...