Zobrazují se záznamy 21-40 z 59

    • Konstrukce motocyklu pro soutěž MotoStudent - návrh rámu 

      Autor: Růžička Michal; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh rámu a zbytku podvozku silničního závodního motocyklu pro soutěž MotoStudent 2016. Práce obsahuje stručnou rešerši motocyklových rámů, podrobná technická pravidla soutěže a jako ...
    • Statické zkoušky motocyklu Motostudent 

      Autor: Paprčka Ondřej; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Baklářská práce "Statické zkoušky motocyklu MotoStudent" řeší problematiku statických simulačních zkoušek motocyklu v rámci soutěže MotoStudent. V první části této práce je popsána soutěž MotoStudent, se zaměřením na ...
    • Tepelná rovnováha elektrického aktuátoru 

      Autor: Opletalová Bára; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-22)
      Předmětem bakalářské práce "Tepelná rovnováha elektrického aktuátoru" je uvést přehled pojmů týkajících se přenosu tepla, a na základě tohoto popisu určit přenosy tepla v elektrickém aktuátoru. Dále popsat aktuátor a jeho ...
    • Návrh a zkoušky nového materiálu pro elektronický plynový pedál 

      Autor: Macháček David; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Řehoř Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Cílem této bakalářské práce je nalezení optimálního nového materiálu pro elektronický plynový pedál za podmínek se zvýšenou vlhkostí. Současný materiál PA6 GF30 při vyšších relativních vlhkostech nasáká poměrně dost molekuly ...
    • Vliv rozvoje pasivní bezpečnosti na následcích dopravních nehod 

      Autor: Novotný Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Říha Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-24)
      Předmětem bakalářské práce "Vliv rozvoje pasivní bezpečnosti na následcích dopravních nehod" je popsat prvky pasivní bezpečnosti a jejich vliv na závažnosti poranění. Dále je nastíněn vývoj automobilové bezpečnosti se ...
    • Prvky integrované bezpečnosti automobilů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-23)
      Předmětem bakalářské práce ?Prvky integrované bezpečnosti automobilů? je analyzovat aktuální stav bezpečnosti soudobých vozidel s následným zaměřením na prvky ochrany osob vně automobilů při srážce. Na základě výsledků z ...
    • Pasivní bezpečnost v letecké dopravě 

      Autor: Michálek Tomáš; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Hönig Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Hlavním cílem bakalářské práce ,,Pasivní bezpečnost v letecké dopravě'' je analyzovat aktuální stav pasivní bezpečnosti v letecké dopravě, stručně představit a popsat jednotlivá témata, prvky a další související záležitosti.
    • Rezonanční výfuk dvoudobého motoru 

      Autor: Toman Přemysl; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem rezonančního výfukového systému na parametry dvoudobého motoru. V první části práce je uvedena teorie vlivu, zásady návrhu jednoltivých částí a výpočet tří variant výfuků. V části druhé ...
    • Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory 

      Autor: Culek Jakub; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán ...
    • Webová aplikace pro sdílení elektrokol 

      Autor: Ryšavý Jakub; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Bakalářská práce je zaměřena na vývoj webové aplikace pro sdílení elektrokol. Popisuje návrh celkového systému půjčování elektrokol, stanovuje jeho potřeby a navrhuje jejich řešení. Věnuje se také detailnímu popisu webové ...
    • Bezpečnost motocyklů v souvislostech viditelnosti 

      Autor: Zuda Dominik; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Kotál Miloslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-20)
      Záměrem bakalářské práce "Bezpečnost motocyklů v souvislostech viditelnosti" je posoudit a navrhnout, jaké barvy a barevné kombinace jsou vhodné pro použití ochranných kombinéz, přileb a motocyklů tak, aby byl řidič spolu ...
    • Konstrukce motocyklu pro soutěž MotoStudent - analýza parametrů 

      Autor: Štěrba Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Práce je podkladem pro soutěžní tým vyvíjející silniční závodní motocykl pro soutěž MotoStudent. Cílem práce je sestavení souboru parametrů, ke kterým je nutné přihlédnout při návrhu a konstrukci závodního motocyklu. Dále ...
    • Simulátor nárazu - metody využití 

      Autor: Jirák Jakub; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Holba Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem této bakalářské práce je vytvořit si představu o existujících nárazových simulátorech a o zkouškách prvků pasivní bezpečnosti, které na nich probíhají. Na základě této analýzy pak vybrat zkoušky proveditelné na ...
    • Mechanické nemáhání částí systému DNOx při zamrzání za reálných tepelných podmínek 

      Autor: Alexeeva Elena; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Trojan Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-22)
      Předmětem bakalářské práce "Mechanické namáhání částí systému DNOx při zamrzání za reálných tepelných podmínek" je analyzovat chování katalytického roztoku AdBlue za působení nízkých teplot okolí charakteristických pro ...
    • Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty 

      Autor: Buľko Matej; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Predmetom bakalárskej práce "Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty" je posúdenie laboratórnych simulácií kolíznych dejov. V prvej časti sú popísané prvky vnútornej a vonkajšej pasívnej bezpečnosti. Druhá časť práce je ...
    • Využití elektrokol v provozu Prahy z hlediska bezpečnosti a členitosti terénu 

      Autor: Jáneš Lukáš; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu elektrokol, jako vhodný dopravní prostředek do centra Prahy a podobných měst. Vyhodnocuji, zda jsou elektrokola vhodná pro občany v takto vertikálně členěném prostředí a zda ...
    • Optimalizace výkonu elektrokola pro využití v provozu v Praze 

      Autor: Šlapák Michal; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem bakalářské práce na téma "Optimalizace výkonu elektrokola pro použití v provozu v Praze" je teoretická příprava pro stavbu elektrokola pro středně kopcovité město s vysokou hustotou IAD a MHD. Zanalyzuji všechny ...
    • Systém ecall a možnosti jeho rozvoje 

      Autor: Švec Marek; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      ECall je systém pro automatické přivolání záchranných složek k dopravní nehodě. Bakalářská práce se zabývá právě tímto systémem a možným rozvojem. V první části práce je obecně rozebrán tento systém se souvisejícími projekty. ...
    • Kontrola parametrů pneumatik 

      Autor: Vaněk Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem bakalářské práce "Kontrola parametrů pneumatik" je zpracovat přehled konstrukcí, typů a parametrů pneumatik automobilů. Uvést vlastnosti pneumatik, vliv pneumatik na stabilitu vozu. Uvést metody kontroly parametrů ...
    • Požární odolnost osobních vozidel a hasící systémy 

      Autor: Gvuzd Jakub; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Koloc Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-09)