• Knihovna materiálů v Unity 

      Autor: Fedor Timushev; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tento projekt se zabýval a popsal problematiku modelování vzhledu materiálů s důrazem na fyzikálně založené modely. Dotýká se také témat tvorby materiálů pomocí shader grafů, pomocí nichž byly vytvořeny specializované ...
    • Pohybová střílečka s pavoučími mechanikami 

      Autor: Dmitrii Zamedianskii; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato studie se zaměřuje na tvorbu 3D pohybové arénové střílečky na základě analýzy retro stříleček jako Dusk a Ultrakill. Zahrnuje vývoj herního příběhu, podrobného pohybového systému, dynamického bojového systému, ...
    • Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu 

      Autor: Josef Bacík; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé
    • Simulace zatmění měsíce 

      Autor: Pospíšil Adam; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Autor: Bohumil Bednář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Sledování paprsku v réalném čase v Unity 

      Autor: Bohumil Bednář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení.
    • Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine 

      Autor: Dan Juříček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Cílem této práce je analýza nově vytvořené technologie od Unreal Engine 5 nazývaný Nanite Visualed Geometry. A následné porovnání rozdílů mezi použitím tradiční optimalizační technikou nazývanou diskrétní úrovně detailů. ...