Browsing Bakalářské práce - 13139 by Author "Bittner Jiří"
Now showing items 1-20 of 54
-
3D logická hra
Author: Sára Veselá; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů 3D logických počítačových her. Zejména logických her, které mění herní prostředí. Na základě této analýzy byla navržena 3D logická hra z pohledu první osoby a její design a ... -
Aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality
Author: Vojtěch Böhm; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Tato práce popisuje návrh a vývoj mobilní aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality. Zahrnuje rešerši existujících aplikací, zdrojů dat, technologie AR a geodézie, návrh uživatelského ... -
Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika
Author: Daniel Jiřík; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Fyzika je běžným problémem současných her. Pokud byste se však průměrného hráče zeptali na jednoduchou otázku, jak vlastně ta fyzika ve hře funguje, odpověď by nejspíše hledal těžko. S odpovědí na tuto otázku pomáhá tato ... -
Editor geometrie v systému VRUT
Author: Daniel Aschermann; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Tato práce se zabývá implementací modulu na úpravu geometrie do softwaru VRUT a obecným využitím a funkcionality softwaru VRUT. Mimo jiné ale zkoumá i jiné softwary podobných typů na úpravu geometrie a zabývá se rozdíly v ... -
Editor silniční sítě v systému Virtual Reality Universal Toolkit
Author: Vojtěch Kolínský; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce má za cíl implementovat editor silničního grafu do již existujícího systému VRUT. Diskutuje oddělení simulační a editační vrstvy. Cílem této práce je navrhnout vhodný modul do modulárního systému VRUT, který ... -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Author: Richard Fošenbauer; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Author: Richard Fošenbauer; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Generování jeskynních systémů
Author: Martin Douda; Supervisor: Sloup Jaroslav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Tato bakalářská práce představuje nástroj pro procedurální generování jeskynních systémů za použití algoritmu pro nejkratší cestu, algoritmu Primitive Sweeping, algoritmu Marching Cubes a dalších algoritmů z počítačové ... -
Genesis - jádro herního enginu
Author: Červenka Michal; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Herní engine pro hry typu Minecraft
Author: Zdeněk Kolář; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ... -
Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace
Author: Michal Pozník; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ... -
Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách
Author: Lucie Rosenthalerová; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ... -
Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan
Author: Matvii Bunin; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ... -
Implementace vlakového simulátoru
Author: Ondřej Mašek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Práce se zabývá návrhem a implemen-tací aplikace pro simulaci jízdy vlakové soupravy po trati s jednoduchou i složi-tější topologií. Součástí je rovněž nástroj pro vytváření tratí odpovídající normám. -
Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik
Author: Jakub Profota; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci ... -
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust
Author: Eduard Lavuš; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ... -
Interakce výpočetního prostředí MATLAB s 3D scénou
Author: Tereza Hlavová; Supervisor: Houška Jan; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)V oboru 3D grafiky vzniklo nespočet různých formátů pro popis 3D scény a podobně tak i mnoho 3D grafických knihoven s nimi pracujících, jejichž schopnosti s ohledem na kvalitu vykresleného obrazu, fyziku objektů a výkon ... -
Interaktivní seznámení s vývojem her
Author: Vojtěch Linha; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato bakalářská práce představuje interaktivní webovou aplikaci, která uživatele provede procesem vývoje her. Aplikace je navržena pro laickou veřejnost a je doplněna o příklady z české herní scény. Testování s uživateli ... -
Jádro závodního simulátoru
Author: Vonásek Luboš; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Klient-server aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelů
Author: Samec Adam; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
Tato bakalářská práce se zabývá úpravou existující desktopové aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelu do podoby webové klient-server aplikace. Serverová část bude sloužit k ukládání klientem nahraných modelů, výpočtu ...