Zobrazují se záznamy 221-240 z 854

    • Metody motivace veřejnosti k davovém sběru dat o přístupnosti 

      Autor: Michaela Riganová; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Vystrčil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Dostatočné množstvo a vysoká kvalita dát zozbieraných užívateľmi sú kľúčové pre online platformy založené na davovom zbere. Preto je nevyhnutné definovať metódy motivácie, ktoré by prilákali širokú verejnosť a viedli ju k ...
    • Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API 

      Autor: Roman Galajda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ...
    • Pokročilý nástroj pro produkci vizuálních efektů pro živá vystoupení 

      Autor: Vadim Petrov; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Díky probíhající proměně koncertů a hudebních vystoupení obecně do podoby multimediálních zážitků se otevírá nový prostor pro zkoumání vztahu hudby a obrazu. Nástroj Skinny Mixer nabízí míchání videí, použití vizuálních ...
    • Model oblohy pro systém VRUT 

      Autor: Michal Hvězda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací modulu pro simulaci oblohy, který může být použit v systému VRUT. Práce se dále zaměřuje na implementaci samostatné aplikace, která podporuje vzdušnou perspektivu při ...
    • Popis alternativních tras v multimodální dopravě pro nevidomé cestovatele 

      Autor: Victoria Usan; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na podporu nezávislého cestování pro nevidomé lidi. Přestože množství aplikace nabízí navigační funkce pro nevidomé uživatele, nejsou často dotazování, zda nabídnutá trasa je pro ně ta ...
    • Škálovatelná simulace dopravy v systému VRUT 

      Autor: Vít Neckář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce popisuje aktuální implementaci chování řidičů v systému VRUT a navrhuje její vylepšení.
    • Hudební hra ve virtuální realitě 

      Autor: Isa Skořepů; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ...
    • Platforma pro rychlé selektivní A/B testování 

      Autor: Sebastian Voráč; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementaci platformy, která umožňuje získávat rychlou zpětnou vazbu od ostatních uživatelů odpovídajícím vybrané cílové skupině. Získávání respektive poskytování zpětné vazby je ...
    • Interaktivní hmatové plány pro seniory se zrakovou vadou 

      Autor: Dominika Palivcová; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj interaktivního 3D modelu budovy pro zrakově postižené seniory, který umožňuje prozkoumání exteriéru i interiéru budovy. Cílem této diplomové práce bylo ...
    • Asistent v nenásilné komunikaci 

      Autor: Miroslav Mazel; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Švec Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace, která si klade za cíl pomoci rodičům řešit konflikty se svými dětmi použitím tzv. Nenásilné komunikace, a její následnou implementací a testováním s uživateli. V ...
    • Orientační terminál pro seniory se zrakovou vadou 

      Autor: Vojtěch Gintner; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Berka Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Diskutuji proces návrhu hmatových symbolů pro seniory se zrakovým postižením. Při návrhu využívám metodologie User-Centered Design pomocí které vytvořím tři low-fidelity prototypy a jeden high-fidelity prototyp. Všechny ...
    • Uživatelský model pro seniory se zrakovou vadou 

      Autor: Petr Bílek; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Senioři s vážnou zrakovou vadou často žijí v pobytových zařízeních, která jim poskytují specializovanou péči. Tato uživatelská skupina má specifické problémy a preference, zejména z hlediska orientace v prostoru a interakce ...
    • Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie 

      Autor: Daniel Hanák; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý ...
    • Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her 

      Autor: Patrik Březina; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Blaauwbroek Lasse
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Sběratelské karetní hry jsou populární hry, které lidi hrají nejen pro zábavu, ale i na profesionální úrovni. Představují řadu výzev pro implementaci umělých hráčů, mezi které patří nejistota způsobena náhodnými událostmi, ...
    • Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher 

      Autor: Igor Kotov; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ...
    • Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí 

      Autor: Martina Klimešová; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část ...
    • Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál 

      Autor: Pavla Křivanová; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. ...
    • Multi-agentní plánovač se silnou ochranou soukromých informací 

      Autor: Radek Bumbálek; Vedoucí práce: Štolba Michal; Oponent práce: Tožička Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit rozšíření multi-agentního plánovače PSM Planner, které zachovává silnou ochranu soukromých informací. Tato ochrana je zajištěna pomocí programu Sharemind. Práce se zaměřuje kromě ...
    • Správa systémů generálního a hlavních klíčů 

      Autor: Jiří Zahradník; Vedoucí práce: Černoch Radomír; Oponent práce: Svoboda Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Cílem této práce bylo vytvořit aplikaci pro správu systémů generálního a hlavních klíčů. Tyto systémy jsou uloženy ve stromové struktuře v relační databázi. Z toho důvodu bylo nezbytné navrhnout vhodný databázový model k ...
    • Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy 

      Autor: Jiří Burýšek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...