Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě, Real object tracking for Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ...
Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě, Building strategy adaptation for Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující ...
VR vizualizace černé díry s využitím sférické kamery, Black Hole visualization in virtual reality with 360° camera
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bursa Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Předmětem této bakalářské práce je proces vizualizace černých děr. Pro zvýšení prožitku uživatele je použita VR technologie se sférickým videem. Důraz je kladen na nízkou výpočetní náročnost za účelem kvalitního zážitku ...
VR simulace poruch orientace v prostoru, VR simulation of orientation disorders in space
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
Tato práce se zabývá realizací poruch orientace v prostoru ve virtuální realitě. Cílem je uživateli přinést balíček nástrojů v herním enginu Unity, pomocí kterého bude schopen vytvořit simulace konkrétních poruch. Simulace ...
Prohlížečka 3D modelů ve virtuální realitě, VR 3D model viewer
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
Práce pojednává o tvorbě aplikace na prohlížení Langwailova modelu Prahy ve virtuální realitě. V rámci práce byly navrženy, implementovány a testovány různé způsoby prohlížení 3D modelů ve virtuální realitě. Jedním z ...
Využití hlasového ovládání ve VR, Voice control in VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Bakalářská práce se zabývá hlasovým ovládání menu ve virtuální realitě. V první části této práce se věnuji způsobu zpracování zvuku a jeho transformaci na využitelná data. Podstatou řešení hlasového ovládání je převod zvuku ...
Balanční cvičení pro seniory ve VR s interaktivními prvky, Balancing exercises for seniors in VR with interactive elements
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-30)
Pády, které postihují především starší lidi, představují závažný problém vzhledem k závažným zdravotním a ekonomickým důsledkům a potenciálním úmrtím. Pravidelný proprioceptivní trénink, například cvičení rovnováhy, může ...
Srovnání diegetických a nediegetických navigačních prvků ve virtuální realitě, Comparation of diegetic and nondiegetic navigational methods in virtual reality
; Vedoucí práce: Radakulan Vojtěch; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
Tato práce se zaměřuje na možnosti diegetické a nediegetické navigace ve virtuální realitě (VR) v kontextu kulturního dědictví. V práci jsou porovnávány různé typy UI a přístupy k navigaci uživatele v počítačových či VR ...