Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 51
Georeferencovaná rozšířená realita, Georeferenced Augmented Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...
Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí, Designing the aging process of a virtual guide - avatar to support the treatment of chronic diseases
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ...
Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D, Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D
; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...
Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje, A set of educational tools for game development course
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ...
Počítačová hra zpracovávající skalní lezení, Mountain climbing game
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh ...
Bojové hry, Fighting games
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Krobová Tereza (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou herních mechanik bojových her. Tuto analýzu pak využiji k návrhu a implementaci prototypu mé vlastní bojové hry. Následně vytvořím návrh designu finální hry a hru implementuji a ...
Virtuální piano, Piano play in virtual reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Cílem této práce bylo vytvořit hru umožňující hraní na piano ve virtuální realitě. K tomu byla využita Leap Motion technologie snímání pohybu rukou. V hudební hře uživatel hraje na dvouoktávovou klaviaturu, přičemž jeho ...
Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě, Application for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual reality
; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ...
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě, Educational application in Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
Materiály v počítačové grafice, Materials in computer graphics
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ...