Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle předmětu "ray tracing"
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
-
Efektivní vzorkování pro výpočet komplexního osvětlení v reálném čase
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Tato práce se zabývá pokročilými technikami pro výpočet komplexního přímého a nepřímého osvětlení v reálném čase se zaměřením na metodu ReSTIR (Reservoir-based SpatioTemporal Importance Resampling). Součástí práce je ... -
Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Práce pojednává použití válců jako obalová tělesa při sledování paprsku pro různé typy scén obsahující podlouhlé objekty. Představuje způsob sjednocení obalových těles ve tvaru válce a zkoumá jejich výhody. Navrhnutá metoda ... -
Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ... -
Optimalizace scény pro RTX
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Ray tracing complex scenes in real-time is possible today and with technological advancement even fairly performant. Hardware ray tracing in consumer graphic cards is one of the newest additions. This thesis researches RTX ... -
Přímé zobrazování procedurálních modelů
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Projekty ve oboru 3D grafiky mohou být zaměřeny na renderování obrovských scén s velkým počtem objektů. Člověk není schopen je vytvořit manuálně za krátkou dobu. Pro řešení tohoto problému objekty mohou být vytvořeny ... -
Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými ... -
Využití těsných obálek pro hierarchie obalových těles
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato práce se zabývá metodami stavby hierarchie obálek (BVH), které jsou využitelné v algoritmech sledování paprsku. Soustředí se na techniky aplikovatelné pro interaktivní aplikace pracující s dynamickými scénami. Na ... -
Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ...