• Heuristický algoritmus pro Kriegspiel 

      Autor: Vojtěch Foret; Vedoucí práce: Šustr Michal; Oponent práce: Uhrín Matej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)
      Hry představují jednoduchý model problémů reálného světa. Hry s neúplnou informací vylepšují tento model přidáním skryté informace, čímž se přibližují skutečným problémům. Tyto hry jsou však pro počítačové programy náročnější ...
    • Strategie pro předzápasové sázky na sportovních burzách 

      Autor: Radek Bula; Vedoucí práce: Uhrín Matej; Oponent práce: Šustr Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-19)
      Cílem této práce bylo prozkoumat oblast vývoje předzápasových kurzů na sportovních burzách. Práce se zaměřuje na popis technikálií a nástrojů používaných k sázení na sportovní události. Na základě provedené rešerše je ...