Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Algoritmy pro generování herního pole ve hře minesweeper, Algorithms for Minesweeper Game Grid Generation
; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Čáp Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
Minesweeper je videohra z roku 1990. Nalezení řešení jedné její instance nebo důkaz jeho neexistence je NP úplný problém. V této práci prozkoumám algoritmy, které tento problém řeší v polynomiálním nebo exponenciálním čase ...
Analýza použitelnosti pebble-motion algoritmů pro koordinaci trajektorií v multi-robotickém týmu, Applicability of Pebble-Motion Approaches for Trajectory Coordination in Multi-Robot Teams
; Vedoucí práce: Čáp Michal; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
Cílem této práce je navrhnout algoritmus pro koordinaci trajektoriií v multi-robotickém systému. Navržený přístup je založen na převodu problému koordinace trajektorií na problém pebble-motion a následném vyřešení pebble-motion ...
Analýza použitelnosti pebble-motion algoritmů pro koordinaci trajektorií v multi-robotickém týmu, Applicability of Pebble-Motion Approaches for Trajectory Coordination in Multi-Robot Teams
; Vedoucí práce: Čáp Michal; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
Cílem této práce je navrhnout algoritmus pro koordinaci trajektoriií v multi-robotickém systému. Navržený přístup je založen na převodu problému koordinace trajektorií na problém pebble-motion a následném vyřešení pebble-motion ...
Algoritmy pro generování herního pole ve hře minesweeper, Algorithms for Minesweeper Game Grid Generation
; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Čáp Michal