• Call centrum pro průzkum spokojenosti zákazníků 

      Autor: Dendis Martin; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Filip Michal
      Tato práce je věnována problematice call centra pro odchozí hovory, které se může využívat pro průzkum marketingu a spokojenosti zákazníků s produkty a poskytovanými službami různých společností. Práce se nejprve zabývá ...
    • Call centrum pro soukromou firmu 

      Autor: Šamánek Filip; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Filip Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Lokalizace orientačních značek v obrazu pomocí neuronových sítí 

      Autor: Egor Ulianov; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Práce popisuje moderní přistup k detekci objektů typu „fiducial marker“ prostřednictvím konvolučních neuronových sítí na mobilních zařízeních. Nejmodernější typy architektur byly prozkoumané, a některé z nich byly použité ...
    • Nástroj pro podporu rozhodování v plánování a rozvrhování výroby 

      Autor: Mathia Peter; Vedoucí práce: Vrba Pavel; Oponent práce: Klíma Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)